Efterårstur på Mølleåen

Fra Strandmøllen til Lyngby - Søndag 28. oktober

Nyd efterårets smukke farver på Mølleåen fra Strandmøllen til Lyngby. Vi kører fra klubben til Strandmøllen, hvor vi sætter bådene i vandet og ror ad Mølleåen tilbage til Lyngby.

Turen er på ca. 10 km og byder på smuk natur, efterårsfarver og historiske perler. Vi passerer bl.a. Rådvad, Nymølle, Ørholm Mølle, Brede og Fuglevad Mølle. Der er 8 overbæringer af varierende længde, hvor du skal være parat til at bære din båd selv. Vi spiser frokost sammen når vi er tilbage i klubben.

Pris - 70 kr

Prisen inkluderer sandwich til frokost + sodavand

Tilmelding fra søndag 30/9 kl. 7 til tirsdag 23/10 kl. 22

Tilmelding sker online via aktivitetskalenderen. (Klik på dato > vælg arrangement > klik "Tilmeld"). Deltagergebyr opkræves automatisk når du tilmelder dig.

Du skal samtidig vælge, hvilken båd, du ønsker at reservere til turen. Klik på "Deltagere" nederst til højre for at se, hvad andre har valgt før dig. Vælg også hvilken sandwich du ønsker.

Deltagerantal - Min. 4 / maks. 16.

Husk – Stropper til at binde båden på traileren.

Forudsætninger – Du skal være frigivet for at deltage i kajak

Mødested & Tid – Vi mødes i klubben kl. 8:30 for at pakke bådene på traileren. Det er dit ansvar at din båd, pagaj og svømmevest er taget frem og er klar til at blive pakket på traileren. Vi forventer at være tilbage i klubben imellem kl. 12 og kl. 13, hvor vi spiser frokost.

Mølleådalen

Læs mere om historien og hvad vi kommer forbi i brochuren om Mølleådalen.