Klubbens lokaler

Klubhuset, herunder opholdsstue, køkken og terrasse, kan bruges af alle medlemmer.

Stuen indeholder spiseborde, TV hjørne samt PC med internetforbindelse. Der er også wifi. Koden finder du på et opslag i gangen til omklædningsrummene.

Der er gryder, service, kaffemaskine og elkedel i køkkenet. Husk at rydde op efter dig selv og at sætte brugt service i opvaskemaskinen. Køleskabet tømmes en gang om ugen, men undgå at efterlade ubrugte madvarer i køkkenet.

I sommerhalvåret har vi havemøbler, en kasse med hynder samt en stor grill på terrassen. Lad ikke mad stå på terrassen uden opsyn og sørg for at der er låg på skraldespanden. Fuglene er meget nærgående. Læg altid hynderne på plads efter brug, og sørg for at grillen bliver gjort ren, hvis du har brugt den. Der er kugler til petanque-banen i pagaj-skuret på broen.

Klubbens lokaler kan reserveres til møder, kurser og lign.

Aktive medlemmer kan i særlige tilfælde låne stue og køkken til private arrangementer i anledning af runde fødselsdage eller andre personlige mærkedage. Det er en forudsætning at der er tale om medlemmets egen fødselsdag / mærkedag. Kontakt Marianne i god tid, hvis du ønsker at låne lokalet, og forklar hvad anledningen er, så man kan vurdere, om alle betingelser for lån af lokalet er opfyldt.

For lån af lokale for næste år, kan man først anmode om det pr. 1.1. det pågældende år kl. 00.01. Først til mølle princippet.

Opret forespørgsel på reservation Gå til reservationskalender

Klubbens lokale + køkken

Adresse: Rustenborgvej 19, 2800 Kgs. Lyngby