Meld dig som frivillig til Copenhagen Spring Regatta

9. marts 2017 06:42 , af Thomas Gjerlufsen

Frivillighed. Et ord, som du tit ser i den offentlige debat. Og som du også vil se inden for Lyngby Kanoklubs vægge. For vi har brug for frivillighed, hvis vi forsat skal være en katalysator for Dansk Kano og Kajak.

Vi har brug for dig i weekenden d. 29-30. april, hvor Lyngby Kanoklub står som vært for Copenhagen Spring Regatta. Vi har brug for at få følgende pladser besat:

• Dommertårn (6 pers.)
  • Motorbåde (8 pers.)
  • Boder (6 pers.)
  • Frokost (4 pers.)
  • Bådvejning (2x2 pers.)
  • Præmier (2 pers.)
  • Blæksprutter (2x2 pers.)

Regattaen forløber over 2 dage (lørdag & søndag), men det behøver ikke lige at være dig begge dage - Bare du kan 1 dag.

Der er infomøde d. 14. marts kl. 18.30, hvor LK giver kaffe og en blød ostemad og måske lidt koldt til ganen.

Skriv dig på sedlen på opslagstavlen i klubben, gå til datoen i aktivitetskalender 29/4 og tilmeld dig eller send en mail til mail@lyngbykanoklub.dk, så bliver du skrevet på.