Adventure Race - Bjørn fortæller 24/1

5. december 2017 14:21 , af Louise Dall Jørgensen
200 km kajak gennem Costa Ricas jungle - og løb og mountainbike
Bliv klogere på sporten "adventure racing". Her dyster man i hold om at være hurtigst sammen i kajak, til fods og i løb - ofte uden ret meget søvn, faktisk helt op til en uge ad gangen non-stop.
I klubben er der en håndfuld adventure racere. En af dem, Bjørn Axelsen, kommer og fortæller om hans oplevelser med sporten, og giver dig også et indblik i hvordan du selv kan komme igang, hvis du altså har lyst og tør.
Bjørn fortæller hvordan det er at føle sig som en zombie og se "sleepmonsters", når hjernen lukker ned, mens man er i gang med at dyrke sport. Hør også om hvordan man hjælper hinanden gennem op- og nedture, og om at ramme grænsen for hvad man kan. Og om at sætte sig til rette i en flyver på vej hjem og opleve at ens fødder stinker fælt. Du kommer til at se video af hvad der sker, når man undervejs får det rigtigt, rigtig dårligt. Og vi kommer også til at se billeder af rigtig smuk natur.
Kl. 18 starter vi med middag - Pris 40 kr. inkl 1 øl/vand. Betalig kontant eller mobilepay på dagen.
Kl. 19 overtager Bjørn scenen. Der bliver serveret kaffe og "lidt til" under de vilde historier.
Tilmeld dig via aktivitetskalenderen (Find datoen > klik på arrangementet > Tryk Tilmeld) eller på opslag i klubben senest søndag 21/1