Copenhagen Spring Regatta 20.– 21.– 22. april 2018: Bliv tilmeldt som frivillig

5. februar 2018 11:26 , af Thomas Gjerlufsen

Denne Regatta har Bestyrelsen forpligtiget sig til over for Dansk Kano- og Kajak Forbund.

Når Bestyrelsen påtager sig sådanne opgaver, forventer den, at Du også er med på ideen og straks tilbyder din hjælp.

Vi håber derfor, at du uden tøven skriver dig på den/de arbejdsopgaver, du mener at kunne bestride.

Vi forventer, at der i alt fra Lyngby Kanoklub skal bruges 40 – 50 frivillige til de 3 dage. Kan du kun en dag er dette også OK

Kan Du stille dig til rådighed om fredagen, hvor bestyrelsen forventer, at det kan blive knap med resurserne, vil dette være en stor fordel.

Der vil være infomøde mandag den 9 april klokken 18.30.

Hvilke opgaver skal så betjenes af LYNGBY Kanoklubs medlemmer:

1. Vi skal stille med Motorbådsfører hver dag til 6 både.
  2. Grill – Cateringvogn – frokosthold hver dag.
  3. Dommertårn – Tidtager – Video – måltavle - ophængning af resultat lister, hver dag.
  4. Præmier lørdag & søndag.
  5. Cafe ved Præmiebro lørdag og søndag.
  6. Opkrævning af startpenge lørdag formiddag.

Bliv tilmeldt som frivillig

For at tilmelde dig som frivillig, kan du enten skrive dig på listen nede i klubben eller gå ind i aktivitetskalenderen og finde aktiviteten og tryk "Tilmeld".

Her skal du angive, hvilke dage du kan deltage som frivillig, samt hvilke opgaver.