Klubudflugt til Furesøen, lørdag d. 30/5, kl. 9.00.

17. maj 2020 13:16 , af Ludmila Miklikova

Ny tilmeldingsfrist: 29. maj kl. 9på aktivitetskalenderen. Tilmeldingen er nødvendig på grund af logistik ved afsejlingen og undervejs.

MU inviterer til dagsudflugt  til Farum Sejlklub/Kajak & Kajakklubben Nord. Denne klubtur er både for kajakker og kanoer. Vi tager af sted i grupper på 6 personer. Hvis der er flere i en kano (familiemedlemmer) tæller de for 1 person på vandet. Vi tager madpakker med og spiser ved Farum Sejlklubben. Tag gerne et siddeunderlag med, hvis vi skal sidde på græsset. Vi mødes på broen i LK, og efter at vi kan max. være 5 i bådhallen og 5 på broen, må vi vente, hvor mange der tilmelder sig. Hvis vi er flere end 10, og det håber vi , får I tildelt tidspunkt, hvornår I skal være på broen i LK. De første 10 møder kl. 9.00, næste gruppe kl. 9.20, næste 9.40, … Alle skal være omklædt hjemmefra. Hvis det blæser fra øst – nord-øst, tager vi til Næsseslottet. Turen til Farum Sejlklub er på ca. 16 km, turen til Næsseslottet på ca. 13 km.

Turen vil foregå i afslappet hyggetempo, hvor vi kan snakke og hygge undervejs. Afstand fra hinanden – den samme som på landet, dvs. min. 2 m.

Vi ses,

Motionsudvalget