Klubtur til Gudenåen 29/7 - 2/8

20. juni 2017 07:46 , af Louise Dall Jørgensen

Lørdag d. 29. juli kl. 8 kører vi til Ry for at ro på Gudenåen. Vi forventer at ro fra Ry til Bjerringbro, ca. 56 km, men vi improviserer sikkert lidt undervejs i forhold til vind og vejr, og når vi finder et dejligt sted at slå os ned. Vi er hjemme igen onsdag 2. august om aftenen.

Overnatning (4 nætter i alt) finder sted på teltpladser langs Gudenåen.

Hvis du deltager i kajak er det en forudsætning at du er frigivet.

Pris 450 kr per person + 250 kr per båd (kano eller kajak). Prisen er udregnet ved 4 personer med 2 både. Ved flere deltagere kan turen blive billigere. De 450 kr per person opkræves ved tilmelding. Det resterende beløb opkræves straks efter sidste tilmeldingsfrist

Tilmelding er bindende og indbetalt deltagergebyr tilbagebetales ikke, hvis du skulle melde fra. Prisen omfatter transport af deltagere og både fra Lyngby til Ry og retur. Overnatning og mad betaler du selv.

Min. deltagerantal 4 / max. 14.

Max. antal turkanoer 6

Der åbnes for tilmelding lørdag 24. juni kl. 7:00, hvor du kan tilmelde dig og betale online via aktivitetskalenderen. (Klik på dato > vælg arrangement > klik "Tilmeld"). Tilmelding sker per person og passagerer i båden skal også tilmeldes for at få en plads i klubbilen. Det er en forudsætning, at du er Aktiv medlem af klubben før du kan tilmelde dig (børn u/12 dog Passiv). Ring til Louise (3056 9907), hvis du har problemer med online tilmelding.

Ved tilmelding angiver du, om du tager en privat båd eller en klubbåd med på turen, eller om du er passager.

Sidste tilmeldingsfrist er søndag 16. juli.

Turleder - Ian Rigelsen, Mobil 2720 1515