FAQ - Medlemsside

Medlemstyper og hvad det betyder

Der er en del spørgsmål omkring medlemstype i Lyngby Kanoklub, samt hvad type man skal vælge,
Nedenstående er en Guide til der fire medlemtyper vi har Senior, Junior, Pensionist og Passiv.

De aktive medlemskaber er Senior, Junior samt folke/førtids -pensionist. Se mere under priser.

Vil du bare benytte klubbens faciliteter og skal ikke ro i kano eller kajak er dette medlemskab tilstrækkeligt.

Bruger du klubbens både (på nær turkano og snehvide både), skal du ligeledes betale ekstra dette hedder ”lån af klubbens både”.

De fleste af klubbens både skal du have været på kursus for at ro, dog ikke turkano samt snehvide bådene.

Ønsker du din egen båd, kan du blive skrevet op til ”leje af bådplads”, dette gøres ved at henvende dig under kontakter til ”bådplads administrator”. Vi har plads til både kano og kajak.

Vær opmærksom på at klubbens pladser er indrettet til kap og tur kanoer samt kajakker af normal længde dvs. 5,2 meter. LK har besluttet ikke at have pladser til Havkajakker, dette grundet vort meget rolig ro vand samt for indretning af bådpladser. Vi har ligeledes heller ikke plads til ekstremt store turkanoer.

Træner du SUP og har dit eget, er vi ikke afvisende overfor, at du kan få en plads. Klubben råder ligeledes over SUP.

Er du blot interesseret i at komme til standerhejsning/strygning, fejringer samt fester og ellers bibeholde din kontakt med klubben, kan du vælge et passivt medlemskab. Som passivt medlem kan du ikke have nøgle til klubben, leje skabe eller færdes regelmæssigt i klubben.