FAQ: Hvordan får jeg gensendt mine login-oplysninger?

Mangler du dine loginoplysninger?

Du skal bruge dit medlems-nr. og kodeord for at logge på hjemmesiden.
Dine loginoplysninger er sendt til dig på mail. Hvis du ikke har modtaget mailen:
  • Tjek dit spam-filter, om mailen ligger her.
  • Tjek om du har betalt kontingent er du nyt medlem får du først adgang når du har betalt
  • Muligvis har vi ikke din rigtige e-mail i systemet. Send en mail til mail@lyngbykanoklub.dk og oplys din korrekte e-mail.
Har du glemt dit medlems-nr., så finder du det bag på LK medlemsbladet "Padlen", som du modtager med posten.

Sådan nulstiller du dit kodeord

Har du glemt dine loginoplysninger og ønsker at nulstille dit password:
  • Gå til forsiden > Find den orange login formular > Klik på linket "Glemt login?"

• Udfyld din e-mail adresse (som du er registreret med i klubben) > Tryk "Send".

• Du modtager nu en mail fra Lyngby Kanoklub. Klik på linket for at sætte dit nye kodeord.

• Herefter åbnes en side, hvor du nulstiller dit kodeord. Indtast dit nye kodeord > Bekræft det nye kodeord > Tryk "Gem"

• Nu får du en bekræftelse "Du kan nu logge ind på siden med dit nye kodeord".
  • Returnér til forsiden og log på.