Grund ved Furesøen

Furesøgrund nr. 8 er en teltplads med bådbro og bålplads ca. 200 m2, som LK lejer ned til Furesøen.

Grunden ligger til venstre kort efter udsejlingen til Furesøen og er den eneste grund med en bådbro. Den kan være lidt svær at finde, da sivene vokser ud for grunden. Grunden er markeret med et LK banner på bådbroen.

Her kan medlemmer af LK lave picnic, overnatte, sætte telt og lave bål på grunden. Alle, der benytter grunden, forpligter sig til at passe godt på den.

• Det er indtil videre ikke muligt at reservere grunden.
  • Husk at medbringe drikkevand eller dunk til at hente vand i nærheden.
  • Der kan købes mad, is og drikkevarer ved den gamle have og ved Frederiksdal bådudlejning.
  • Der må ikke efterlades nogen form for affald på grunden.

Man kan tilgå grunden fra søsiden og landsiden.

Fra søsiden:

• Drej til venstre kort efter udsejlingen til Furesøen
  • Find åbningen i sivene, så du kan komme ind til kanten.
  • Her er der en bådbro med et stort LK flag.

Fra landsiden:

• Kør mod Frederiksdal Bådudlejning og parkér på parkeringspladsen ved "Den gamle have".
  • Gå ned ad Søbakken ca. 15 min.
  • Du passerer en kæde med hængelås og forsætter videre til vejen drejer til højre.

Klik her for at se grunden på google maps.

LK Furesøgrund nr. 8

GPS koordinater:
bredde: 55.783725 nord,
længde: 12.436467 øst.

Kontakt bestyrelsen ved problemer:

mail@lyngbykanoklub.dk