Klubtur til Spreewald, Tysklands Venedig

Vi åbner for tilmelding 9. marts kl. 8

Tilmelding senest 30. april 2019

Tilmeld dig via aktivitetskalenderen  - klik på aktiviteten i kalenderen og tryk på knappen Tilmeld.

Turen til Spreewald - 5-9. september 2019

Vil du ro i kajak eller padle i kano på floderne i det tyske naturreservat Märkische Heide, der ligger sydøst for Berlin i det naturskønne Spreewald, så tag med LK på klubtur torsdag den 5. – 9. september 2019.

Spreewald byder på Europas største indlandsdelta. Det er et flodland skab på cirka 500 kvadratkilometer. Området er opkaldt efter floden Spree, der her deler sig i et fintmasket net af kanaler og bække.

Vi læsser traileren onsdag aften og kører torsdag morgen i 2 klubbiler.

Vi spiser frokost på færgen og sætter kursen mod Berlin.

Ved ankomst til byen Alt Schadow parkerer vi traileren med bådene hos Helga, lige ved floden.

Vi indkvarterer os i pension Miersch i dobbeltværelser. Fredag, lørdag og søndag ror vi på floderne.

Mandag pakker vi sammen og sætter kursen mod Lyngby igen.

Forudsætninger:

Du skal være frigivet for at deltage i kajak

Evt. spørgsmål til:

Ludmila 2463 8128

Pris & Tilmelding

Ved 10 personer (minimum antal af deltagere) - max. 2.200 kr.

Ved 12 personer (maksimum antal af deltagere) bliver rejsen billigere

Incl. i prisen:

•      Transport i bil begge veje inkl. kajak eller kano
  •      Frokost på færgen på udvejen
  •      Aftensmad ved andkomst
  •      Overnatning incl. morgenmad

Betaling:

Depositum på 1.000 kr. betales ved tilmelding i aktivitetskalender.

Restbeløbet på max 1.200 kr. opkræves inden d. 5. august. Hvis færgebilletterne bliver billigere end budgetteret, vil restbeløbet blive mindre.

Tilmelding er bindende og indbetalt depositum og restbeløb tilbagebetales ikke, hvis du ikke kan deltage i turen.

Klubkajakker:

Da Hold 3 i kajak starter 3½ uge før turen går til Spreewald, er der begrænsning på, hvilke klubkajakker som kan tages med på turen. Du kan vælge imellem de både, som står på den liste du kan se når du tilmelder dig. Check under "deltagere", hvad de andre har valgt, så du ikke vælger en båd, som allerede er taget.

Har du egen kajak i klubben, forventes det at du ror i den, og du kan derfor ikke tage en klubbåd med.