ÅBEN for tilmelding: Klubtur til Sorø Sø - lørdag den 16. juni. kl. 8

1. maj 2018 06:00 , af Rita Linde

Kom med på kajak- og kanotur i det naturskønne område ved Sorø Sø med forbindelse videre til Pedersborg Sø og til Tuelsø.

Lørdag d. 16. juni går turen til Sorø Sø, hvor vi skal på en ca. 10 km. kajaktur.

Vi mødes i klubben kl. 8, hvor vi pakker bådene på traileren, så vi ca. er fremme kl. 10:00. Der er forventet hjemkomst igen kl. ca. 14 og senest kl. 15.

Forudsætningen for at deltage i kajak er, at du er frigivet til at ro kajak.

Der åbnes for tilmelding 1. maj kl. 7:00, hvor du kan tilmelde dig og betale online via aktivitetskalenderen. (Klik på dato > vælg arrangement > klik "Tilmeld"). Du skal samtidig vælge, hvilken båd, du ønsker at reservere til turen.

Antal deltagere er min. 4 / maks. 14. Sidste tilmeldingsfrist er lørdag, 9. juni kl. 18.

Deltagerpris bliver max. 100 kr. pr. person, der inkluderer sandwich og sodavand. Tilmelding er bindende, da der bestilles forplejning. Husk stropper til at spænde bådene på traileren.

Vær obs på, at hvis det er regn og storm, så aflyses turen.

Vi glæder os til at se dig!

Henriette, Lene og Rita

Henriette: 29852301 hhauge1@gmail.com