Corona lukning af klubben

12. marts 2020 13:32 , af Niels Andersen

Lukning adgang forbudt generalforsamling – kursus – svømmehal aflyses

Kære medlemmer

Kongens Lyngby den 12. marts 2020.

Lyngby Taarbæk Kommune, som ejer Lyngby Kanoklub, har fra d.d. besluttet at lukke totalt ned for medlemmer og samarbejdspartneres adgang til hele huset.

Det vil i korte træk sige, at ingen, absolut ingen må gå ind i bygningen, hverken for at hente sin båd eller glemte genstande.

Den eneste der vil få adgang til det hele, er vores ansatte, idet han kan rengøre og vedligeholde det indvendige.

Så generalforsamling – 1.ste.hjælps kursus – svømmehal aflyses. Dette gælder ligeledes medlemmer, der har fået tilladelse til at benytte lokalerne til et arrangement.

Overholdes ovenstående ikke, vil bestyrelsen se meget alvorligt på dette. Vi vil løbende følge udviklingen, som pt. er sat frem til den 27. marts d.å.

Vedrørende Generalforsamlingen er den fremsatte Dagsorden fortsat gældende, og da der ikke er fremkommet Forslag til tiden, tages dette også med i betragtningen, når Generalforsamlingen afvikles.

Dato for denne vil vi vende tilbage med, når situationen ændrer sig.

De bedste hilsner

Thomas Gjerlufsen

Formand for Lyngby Kanoklub.