Har du fået en mail fra DKF Ipaddle.dk?

18. august 2018 09:20 , af Niels Andersen

Har du fået en mail fra Dansk Kano og Kajak Forbund (DKF) om Ipaddle.dk og undrer dig?

Det skyldes at vi sammen med DKF opdaterer kontaktoplysninger på vores medlemmer, så f.eks. adresseændring og email i Lyngby Kanoklub's system automatisk kan overføres til DKF's system, så i modtager magasinet Kano og Kajak også selv om i flytter. Det kræver selvfølgelig, at i opdaterer jeres adresse og andre kontaktoplysninger i Lyngby Kanoklub's system, hvor i er medlemmer.

For de af jer, som har en iPP roere licens eller en Instruktør licens kan licensinformation som registreres af DKF i iPaddle synkroniseres til Lyngby Kanoklub's system.

Du kan læse mere om iPaddle her http://kano-kajak.org/support-ipaddle-dk/

For dig betyder det, at det er nemmere at tilmelde / framelde sig magasinet fra DKF samd DKF's nyhedsmail.

Ipaddle giver endvidere adgang til at købe kurser, Kano-kajakoplevelser, bøger, fanwear o.l. fra DKF.

Dansk Kano og Kajak Forbund  (DKF) er et specialforbund for alle danske kano og kajakklubber. DKF er medlem af Danmarks Idrætsforbund (DIF).

Niels Andersen

Næstformand