Klubtur til Wągrowiec, Polen (nær Poznan) d. 20.-26. maj 2019

27. januar 2019 10:45 , af Rita Linde

Årets klubtur går til det fantastiske og kajak- og kanovenlige Wągrowiec i Polen. Her er der rig mulighed for at sætte kajakkerne og kanoerne i vandet og tage på kortere og længere ture på Durowskie søen og videre på de omkringliggende floder Welna og Nielba, som krydser i Wągrowiec centrum.

Vi skal bo på Hotel Pietrak, som er et familieejet hotel med café/bar, restaurant og spa, beliggende lige ned til Durowskie søen og tæt på hovedgaden i byen.

Vi får masser af muligheder for at komme ud og opleve historiske byer, museér og arkitektur – både i Wągrowiec centrum og i Poznan, som ligger ca. 60 km. fra hotellet.

Pris

Prisen for deltagelse pr. person: max. 2.700 kr. Der opkræves 1.500 kr. ved tilmelding. Restbeløbet opkræves i begyndelsen af april.

I prisen er inkluderet:

• transport i klubbiler + evt. privatbil stillet til rådighed
  • morgenmad på færgen
  • 6 overnatninger inkl. morgenmad på hotel Pietrak.
  • Udgifter til evt. udflugter og entreer er ikke inkluderet.

Holdleder fordeler deltagere i biler og på værelser.

Forudsætning

Forudsætninger for at deltage på turen er, at du skal være aktivt medlem af LK og have betalt dit kontingent for 2019 for at tilmelde dig. Hvis du ønsker at ro kajak på turen, er det en forudsætning, at du er blevet frigivet. Bemærk, hvis du har din egen båd, kan du ikke få en klubbåd med.

Tilmelding

Tilmelding foregår online via aktivitetskalenderen. (Find datoen og klik tilmeld)

Der åbnes for tilmelding på hjemmesiden: Lørdag den 16. februar 2019 kl. 9:00.

Du kan blive tilmeldt online via hjemmesiden eller ved at møde op i klubben på selve dagen fra kl. 9-10, hvor vi sidder klar med PC’en for at tilmelde evt. fremmødte.

Det er først-til-mølle-princip, og tilmelding er bindende. Der lukkes for tilmelding ved max deltagerantal 18, dog senest den 02. april 2019.

Husk at tjekke, om den ønskede båd er booket af en anden deltager, da det er først-til-mølle princip.

Husk

Husk gyldigt pas, det blå sygesikringsbevis og evt. rejseforsikring. Det kan også være en fordel at veksle penge hjemmefra. Derudover skal du selv sørge for stropper til at spænde kajakker og kanoer på traileren.

Vi vil efter tilmeldingsfristen indkalde til et orienteringsmøde.

Har du spørgsmål eller har du brug for hjælp til at blive tilmeldt online, kan du kontakte Lene Mortensen tlf. 21826134 eller Rita Linde tlf. 26141116.

Turudvalget (bestående af Lene, Rita, Claus og Michael)