Mølleåens Blå Bånd

19. september 2023 19:00 , af Niels Andersen

Resultatlisten er klar, ARK er vinder af kajakken

Lørdag den 23. september har Lyngby Kanoklub fornøjelsen, for 56. gang at invitere til årets kano- og kajakløb. Der vil være starter fra Furesø (Furesøbad) og Frederiksdal.

Program forventes tilgængeligt den 18. september, har du rettelser bedes du sende dem til staevne@lyngbykanoklub.dk

Jeg regner med at opdaterer programmet onsdag aften samt fredag, hvor deadline vil være kl 17:00. er du senere på fredag må du lave ændringer på startstederne

Er du tilmeldt fra en anden klub, så sørg for at enten selv betale startpenge eller hvis din klub betaler, husk at fortælle dem at du er tilmeldt.

Tilmelding og betaling skal, for at være rettidig, være Lyngby Kanoklub i hænde senest den 16. september. Betaling bedes foretagettil Bankkonto nr. 1551 1022237 eller mobilepay 837505. Husk at skrive klub og navn på betalingen

Det er muligt at tilmelde dig helt frem til ca. 1½ timer før start på startstederne, der betaler du med mobilepay.

Lyngby Kanoklub vil igen i år holde præmieoverrækkelsen for starter fra Frederiksdal (U10, U12 og U14) hurtigst muligt, de andre præmieoverrækkelser vil vi bestræbe os på at have i gang senest 45 min. efter, at sidste roer har passeret mållinien. I ventetiden vil der være mulighed for at købe øl, vand, kaffe, the, kage og let grillmad.

Der udskrives  løb - med første start alle steder kl. 14.00, dog kl. 12.30 i Frederiksdal. Har du lyst at prøve kræfter med en anden distance end den klasse, du tilhører, vil det være muligt ved tilmelding i Trim klassen. Oversigten over de forskellige startende klasser er som følger, hvor alle aldersklasser er 35+/40 +/45 +/ 50+/55+/60 +/65 +/70 +/75 +/80 +:

Hent indbydelse: Indbydelse

Hent tilmeldingsark: Tilmeldingsark (højreklik og gem fil på din komputer)

Hent Resultat

Hent program: Programmet 22/9 er klart

Hent sikkerhedsforeskrift: SIkkerhedsforeskrift

Arkiv for tidligere løb MBB arkiv