Sikken en fest, vi har haft nu i dag.

3. august 2018 10:16 , af Thomas Gjerlufsen

Det burde være overskriften fra vores reception onsdag den 1. august. Det var ikke en fest, men en fejring af vores 5 top-atleter, der blev fejret for deres flotte præstationer ved Europamesterskaberne og Verdensmesterskaberne.

De blev fejret på pæneste maner, men dem, der står bag sådan en aften, kan ikke fremhæves nok.

Havde vi ikke dem - ja så blev der ingen fejring og store dele af det sociale, der normalt er i en forening, ville stille og rolig glide ud.

Men en kæmpestor tak til de cirka 60, der havde tid til at fejre vores atleter. Tak til dem, fordi de denne dag kunne springe træningen over og vise, at vi trods alt er medlem af en idrætsforening.

Men den største tak skal følgende have: Dem der sørge for festlighederne. Jeg starter i vilkårlig rækkefølge: Gitte, LKs sekretær, Kantinedamerne, Marianne, Tove, Anny,  Rita, Lene, dem der havde med kødet at gøre, Anne, Michael, John, Torben, Karen, Kenneth, samt dem, der hjalp til med det forskellige. En stor tak til dem, der stod for indkøbet. Var det ikke sket, var det hele endt i ingenting.

Ses vi næste gang? selvfølgelig.