Støt Brysterne

Kvindeløb "Støt Brysterne" i Farum - 5. oktber 2019

Vi vil gerne invitere alle kvindelige roere i LK til "Støt Brysterne" løb, som holdes af Kano og Kajakklubben NORD (KKKN) i Farum.

KKKN fik i marts 2018 Arrangørpokalen for Støt Brysterne løbet i 2017. Løbet tiltrak 165 kvinder fra forskellige klubber, hvilket igen var deltagerrekort. Løbet vil i 2018 have 10 års jubilæum, hvilket vi gerne vil være med til at fejre lørdag 5. oktober.

Kvindekajakløbet er et trimløb, hvor KKKN og DKF samler penge ind til Kræftens Bekæmpelse og samtidig får flere kvinder til at deltage i kajakløb.

Løbet er åbent for kvinder i alle aldre, og det er muligt at deltage i alle typer af kajakker og kanoer.

Det Praktiske

Prisen 400kr inkluderer deltagergebyr (som inkluderer donation til Kræftens Bekæmpelse), transport og langærmet Craft-trøje.

Prisen er baseret på deltagergebyret. Tilmelding er bindende. Såfremt du ikke møder op til start, betales der fuldt deltagergebyr (intet tilskud fra klubben), dvs. at der opkræves yderligere 100 kr.

Der skal være min. 4 deltagere for at turen gennemføres. Max. deltagerantal 20.

HUSK - Ved tilmelding skal du angive

• Distance: 7 km eller 12 km
  • Båd - check hvad andre tilmeldte har valgt, så du ikke vælger det samme
  • Størrelse på trøje (damestørrelse

Forudsætning - Du skal være frigivet, for at kunne deltage i kajak.

Mere information kan findes her:

.Kontaktperson - Spørgsmål kan rettes til Katrine Uldahl tlf. 25753436,  katrineuldahl@gmail.com