Frivillige søges til Mølleåens Blå Bånd

30. august 2023 19:20 , af Niels Andersen

Lørdag d. 23. september afvikler Lyngby Kanoklub Mølleåens Blå Bånd for 56 gang. Som de sidste 55 gange har vi altid haft brug for dig

Vi skal bruge hjælpere til følgende:

• Motorbåde, Lyngby Sø, Furesøen, Mølle åen.
  • Starter og Banedommer, og hjælpere for disse ved Slusen og Farum.
  • Salg i boder i Lyngby Kanoklub.
  • Resultatlister
  • Dommerbord
  • Speaker
  • Præmier
  • Blæksprutter.
  • Opsætning og nedtagning før og efter stævnet
  • Pakning af start kasser fredagen

Skriv dig på listen i aktivitetskalenderen, og gerne hvor du mener, at du kan gøre bedst gavn. Har du ikke været hjælper før, skal vi nok sørge for, at du forinden bliver sat godt og grundigt ind i opgaven. Vi ser gerne, at mange nye medlemmer fra 2023 skriver sig på.

Vi ser også gerne, at dem som ikke hjælper til, ror med. For dem der er frigivet i 2023, deltager I i løbet med start fra Frederiksdal. Kan du kun ro fra Fredriksdal findes der en TRIM gruppe for denne distance. Til sidste nævnte gruppe vil der snarest blive ophængt tilmeldelseslister og ellers kan i tilmelde jer via kalenderen den 23. septermber når I er logget ind.

Vi afholder intromøde i klubbens lokaler onsdag den 13. september klokken 19.00.

Så skriv dig på listen enten den 13. eller 23. sepember og husk at komme i klubben den 13.september, men aller vigtigst den 23. september.

Du kan finde indbydelse på vores hjemmeside

Mange hilsner

Niels Andersen